niedziela, 17 maja 2015

Boy kids clothing from Dresslink ♥♥♥

Hei ♥
Jak obiecałam posty będą częściej. Znalazłam więcej czasu na bloga i zrobiłam kolejny post !
Dzisiaj chciałam pokazać ubranka ,które przyszły do mnie z firmy DRESSLINK ♥
Zamówiłam klika rzeczy dla siebie i dla czteroletniego braciszka ,moje ubrania zobaczycie w następnym poście. Jak widzicie na zdjęciach Damianek sam został modelem dla ubranek ,które przyszły dla niego po prostu ubrania stworzone jakby były szyte specjalnie dla niego .
Ubranka są bardzo dobrej jakości i są prześliczne Damiankowi tak się spodobały że nie chciał ich zdjąć  :) oprócz kompleciku ma jeszcze spodenki ,które już niebawem zobaczycie.
To tyle na dzisiaj, co sądzicie o dzisiejszym modelu i ubrankach , podoba Wam się  ? :)
 









Suit Dresslink KLIK
Boots Puma

29 komentarzy:

  1. Ojej jaki słodki braciszek *.* Śliczne ubranka, nie mogę doczekać się Twoich :)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrów braciszka:D mały model:3
    bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie mu w tym kompleciku :)
    Pozdrawiam :)
    http://gabryjelllla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubranka - prześliczny chłopczyk - mam synka prawie rok młodszego od twojego braciszka i też ma na imię Damian :) P

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny model! Ładne ubranka :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ślicznie wygląda :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodziak *.*
    Śliczny ten komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ciuszki :) Rośnie Ci mały przystojniak :)
    Obserwuję.

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Damiano jaki elegancik:) Super ciuszki !!! czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie zdajesz sobie sprawy, że może on być w przyszłości modelem. :D Pozdrawiam i obserwuje jak proponowalas. :D

    addmetoyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, Twój braciszek jest przesłodki. A w tych okularkach wygląda jak mały dżentelmen. ;) Zdjęcia boskie po prostu! A ciuszki powalające! <33
    Obserwujemy? Ja już i liczę na rewanż. <33
    Buziaki,
    Jo H.
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki słodki chłopczyk <3 Koszulka jest genialna! Sama bym taką założyła :P

    sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super przesłodki braciszek <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny normalnie prześliczny Damianek ♥
    http://kochamyzabawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny model <3
    wygląda uroczo !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale słodziak *_*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z bluzą w dolary ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne ciuszki :)
    poklikasz w linki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy braciszek :3 ^^
    ZAPRASZAM <3 OBS I KOM? <3 http://wwwddaisyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rośnie model " DAMIANEK" ;)

    OdpowiedzUsuń