poniedziałek, 8 czerwca 2015

WHITE JEANS ♥

Cześć !
Więc chciałam na początku powiedzieć że nie mogę
 się doczekać również wakacji ,które już za niedługo.Myślę że te wakacje będą udane dla mnie i dla was mam nadzieje też :) W wakacje ma się tyle czasu, i nie muszę się martwić szkołą ani do niej chodzić przez co mam więcej czasu dla siebie i innych a także na bloga. 
Chciałam wam podziękować także za to że piszecie do mnie i wchodzicie na bloga bo to bardzo motywuje do dalszego prowadzenia mam nadzieje że kiedyś osiągnę coś dużego jak MAFFASHION
którą uwielbiam już od paru lat <3
Chciałam Wam też pokazać spodnie które przyszły do mnie z ROMWE są bardzo fajne i wygodne i bardzo mi sie podobają myślę że będą pasować do wszystkiego :)

Zapraszam Was także na mój Instagram :)
INSTAGRAM




















Jeans Romwe
T shirt  Choies
Boots Czasnabuty


46 komentarzy:

  1. Super wyglądasz w tych spodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszłaś a spodnie są zajebiste !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :)
    http://kochamyzabawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne spodnie, mam słabość do białych więc tym bardziej mi się podobają :D
    pozdrawiam :)

    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie , poszukuje takich od dawna wlasnie :)
    http://naataliam.blogspot.com/2015/06/new-beggining.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh... ja też nie mogę doczekać się wakacji! Fajne spodnie, a bluzeczkę też chciałam zamówić :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja *.* uwielbiam połączenia bieli i szarości.Jeszcze ten nadruk na koszulce :) Pozdrawiam cieplutko
    http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne spodnie :) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te spodnie! :)
    Może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja :) Muszę nabyć takie spodnie, bo na razie mam klasyczne, potargane na jeansie:)
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne spodnie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie fajnie spodnie! :)
    Ładne zdjęcia.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja juz zapomnialam co to wakacje :P Spodnie fajne

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne spodnie i ślicznie wyszłaś na zdjęciach *.*

    www.sophieasaqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja <3
    http://gabryjelllla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne są te spodnie :D

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne ciuszki, aczkolwiek dobrałabym inny kolor butów ;)

    http://beautystyle-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne spodnie ^^, oj tak rosnąca liczba odwiedzin bloga strasznie motywuje, ale największą radość powinno sprawiać nam samo tworzenie postów
    pozdrawiam :D

    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! ^^
    Spodnie są bardzo ładne. :)
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post i ładny outfit. Będę wpadać cześciej :*
    http://misswerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też chcę już wakacje <3 Świetne spodnie.

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Oj ja już nie mogę się doczekać cudownego leniuchowania przez 2 miesiące hahaha Ps. Przepiękne spodnie :))

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka wspaniała bluzeczka! super wygląda z tymi spodniami! rewelacja
    czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście, proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  25. prześwietne spodnie i ten nadruk na bluzeczce!;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajna stylizacja :)
    pozdrawiam i zapraszam
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne spodnie :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam podobne jeansy :) Na lato idealne :)) Już nie mogę się doczekać nowego posta:) Miłego dnia buziaki!

    Ps możesz poklikać w ostatnim poście? http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeansy są śliczne! W białym wydaniu cudowne! :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna bluzka! *.*
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    some-mysterious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodnie rewelacyjne :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna koszulka *.* Masz może ochotę na wspólną obserwację ? :* Odezwij się :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super koszulka :D chyba sobie taką zakupie

    Zapraszam do siebie xbloondix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja :)

    http://xcocoxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne spodnie ! mega mi się podobają :)

    Zapraszam do mnie : lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń