sobota, 17 października 2015

Halloween Giveaway ♥

Hej Kochani !
Mam dla Was dzisiaj bardzo fajną niespodziankę ponieważ organizuje konkurs ze sklepem Shein .
Nie dość że możecie wygrać 120 dolarów na zakupy w sklepie to jeszcze mam dla Was rabat w wysokości 35% .
Wystarczy wpisać kod HW35  w sklepie :)

GIVEAWAY  ♥♥♥


1. Zarejestrować się na stronie Shein  klik
2. Poklikac w ubrania do Shein 
3.Zaobserwować mój blog .
4.Zaobserwować mój Instagram klik
5.Podać w komentarzu swój email.

Rozdanie trwa od 15.10.2015r do 30.10.2015r


Przykład :

Biorę udział w konkursie.
1.Zarejestrowałam się na email jako...
2.Kliknełam w linki jako 
3.Obserwuje blog jako...
4.Obserwuje instagram jako..
5. mój email...

Uwaga wszystko będzie dokładnie sprawdzane !!!


Życzę Wam udanej zabawy !!! ♥

























Hat Dresslink klik
T shirt Choies  klik
Bag Dresslink  klik
Coat Romwe  klik
Pansts Romwe  klik
Shoes Choies  klik




43 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3
    Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako diana1231@o2.pl
    2.Kliknełam w linki jako ^^dilunana^^
    3.Obserwuje blog jako ^^dilunana^^
    4.Obserwuje instagram jako dilunana97
    5. mój email diana1231@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Zarejestrowałam się na email jako: zimazaneta@onet.pl
    2. Kliknęłam w linki jako: By Emila
    3. Obserwuję blog jako: By Emila
    4. Obserwuję instagram jako: emiemaila
    5. Mój email: zimazaneta@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. superowy masz plecak ^^
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna stylizacja <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako xxdalena@vp.pl
    2.Kliknełam w linki jako dalenadaily
    3.Obserwuje blog jako dalenadaily
    4.Obserwuje instagram jako dalenadaily
    5. mój email xxdalena@vp.pl

    Ładne zdjęcia, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie biorę udziału ale życzę wszystkim powodzenia :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia wszystkim! Ślicznie wyglądasz^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Zarejestrowałam się na email jako asia.naumowicz@gmail.com
    2.Kliknełam w linki jako Joanna Naumowicz
    3.Obserwuje blog jako divinite
    4.Obserwuje instagram jako v.nvu
    5. mój email asia.naumowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się jeszcze zastanowię nad konkyrsem, ale życzę powodzenia :)
    Wszystkim :*

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy konkurs :) życzę wszystkim powodzenia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny konkurs. Życzę powodzenia! ;)
    Zapraszam do mnie
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia wszystkim! Warto brać udział, ponieważ ciuszki są super:)
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako Marta4853@wp.pl
    2.Kliknełam w linki jako marta4853
    3.Obserwuje blog jako Marta4853
    4.Obserwuje instagram jako Marta4853
    5. mój email Marta4853@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako moniqnia@gmail.com
    2.Kliknełam w linki jako Monika S
    3.Obserwuje blog jako Monika S
    4.Obserwuje instagram jako moniqnia
    5. mój email moniqnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I am taking part in the competition.
    1.Registered email as dumolbenz@yahoo.com
    2.Shared the links in Facebook as Benessa Mae Dumol
    3.Followed blog as Benz Dumol in GFC
    4.Followed instagram as @benzdumol
    5.My email dumolbenz@yahoo.com

    Thank you for the chance to win this and shop at SheIn Hoping to win! ♥♥

    Name: Benessa Mae Dumol
    Registered Email: dumolbenz@yahoo.com

    GFC: Benz Dumol
    Instagram: @benzdumol

    Share links:
    https://twitter.com/benzdumol/status/656654036817481728
    https://www.pinterest.com/pin/416301559284784408/
    https://plus.google.com/u/0/111081239469697912485/posts/dD1LTTiU2sR
    https://www.facebook.com/benzdumol/posts/10204046619960239?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Fabulous treat from Shein! I would really love to win in this giveaway and shop at Shein with their wide variety of chic and lovely items!!! <3

    blog with Shein banner: http://elayenchanted.tumblr.com/

    I am taking part in the competition.
    1.Zarejestrowałam on email as wafzky_lers@yahoo.com
    2.Kliknełam the links as Elera Marie Joaquin
    3.Obserwuje blog as Elay
    4.Obserwuje instagram as @elayenchanted
    5. my email wafzky_lers@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  21. iorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako wiolciadeb3@gmail.com
    2.Kliknełam w linki jako wiolciadeb3
    3.Obserwuje blog jako wiolciadeb3
    4.Obserwuje instagram jako wiolaaa1127
    5. mój email wiolettad3@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. I am taking part in the competition.
    1.Registered email as lorygive@gmail.com
    2.Shared the links in Facebook
    3.Followed blog as lored89 in GFC
    4.Followed instagram as lored89
    5.My email lorygive@gmail.com

    https://www.facebook.com/lore.dana.585559/posts/829346000519817

    OdpowiedzUsuń
  23. Fransine Ba
    fransineba@gmail.com

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=506890316146927&id=100004778898475

    OdpowiedzUsuń
  24. gfc; samantha.tedesco
    IG: @samanthatedesco
    samantha.tedesco@gmail.com
    https://www.facebook.com/samantha.tedesco2/posts/10156096619440364?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  25. Rosa Pi
    rosepigive@gmail.com

    https://www.facebook.com/rosa.picc/posts/10207980057562058

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Zarejestrowałam się na email jako zochazocha64@wp.pl
    2.Kliknełam w linki jako kwiatowa isaura
    3.Obserwuje blog jako kwiatowa isaura
    4.Obserwuje instagram nie
    5. mój email zochazocha64@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako edstar8@wp.pl
    2.Kliknełam w linki jako Ksenia Kruk
    3.Obserwuje blog jako Ksenia Kruk
    4.Obserwuje instagram jako wpistaktyczny
    5. mój email edstar8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Zarejestrowałam się na email jako oleksandraofficial@onet.pl
    2.Kliknełam w linki jako Oleksandra
    3.Obserwuje blog jako Oleksandra
    4.Obserwuje instagram jako rutkowskaleksandra
    5. mój email oleksandraofficial@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Te ubrania do poklikania to jakieś konkretne linki? Bo podany odsylacz do klikania nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję bloga i kliknełam jako Marta Zielińska
    Instagrama jako: loveit_111
    email: mzielinska99@wp.pl

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zarejestrowałam się na email jako julciaxnox@wp.pl
    2.Kliknełam w linki jako julciaxnox@wp.p
    3.Obserwuje blog jako julcinaax
    4.Obserwuje instagram jako jvlcia_
    5. mój email julciaxnox@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fb gfc Carla Antognoni
    ig carla_antognoni
    carla.antognoni@libero.it
    https://www.facebook.com/carla.antognoni/posts/10206175770768045?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako strijelcic@gmail.com
    2.Kliknełam w linki jako Nikolina Vukelic
    3.Obserwuje blog jako Nikolina Vukelc
    4.Obserwuje instagram jako nikolina_84
    5. mój email strijelcic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako...montagne@wp.pl
    2.Kliknełam w linki jako montagne
    3.Obserwuje blog jako...montagne
    4.Obserwuje instagram jako..nie mam instagrama
    5. mój email...montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. 1.Zarejestrowałam się na email jako asia.naumowicz@gmail.com
    2.Kliknełam w linki jako asia.naumowicz
    3.Obserwuje blog jako divinite
    4.Obserwuje instagram jako v.nvu
    5. mój email asia.naumowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń