poniedziałek, 26 października 2015

ROMWE GIVEAWAY

Hej Kochani !
Mam dla Was kolejną fajną niespodziankę ponieważ organizuje konkurs ze sklepem Romwe
Możecie wygrać 100$ na zakupy do sklepu Romwe <3

GIVEAWAY  ♥♥♥


1. Zarejestrować się na stronie Romwe klik
2. Polubić  Romwe na Facebook  klik
3.Zaobserwować mój blog .
4.Zaobserwować mój Instagram klik
5.Podać w komentarzu swój email.
6.Poklikać w ubrania Romwe

Rozdanie trwa od 26.10.2015r do 31.10.2015r


Przykład :

Biorę udział w konkursie.
1.Zarejestrowałam się na email jako...
2.Polubiłam Facebook jako..
3.Obserwuje blog jako...
4.Obserwuje instagram jako..
5. mój email...
6.poklikałam ubrania jako...

Uwaga wszystko będzie dokładnie sprawdzane !!!


Życzę Wam udanej zabawy !!! ♥

















Hat Dresslink  klik
Coat Shein klik
Sweather Shein  klik
Pants Shein klik
Shoes Romwe klik

33 komentarze:

  1. sliczne zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawienie i super ujęcia! Te kolorowe liście w tle świetnie współgrają z jesienną stylizacją. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u Ciebie tez jest ciekawie, fajny sweterek:)
    zapraszam do siebie http://dreamilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako. daja@interia.eu
    2.Polubiłam Facebook jako..Daria J.
    3.Obserwuje blog jako...Daria J.
    4.Obserwuje instagram jako..daruciaa
    5. mój email...daja@interia.eu
    6.poklikałam ubrania jako...Daria J.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako mada.michnowicz@wp.pl
    2.Polubiłam Facebook jako. Mada michnowicz
    3.Obserwuje blog jako madda
    4.Obserwuje instagram jako madd_aa
    5. mój email mada.michnowicz@wp.pl
    6.poklikałam ubrania jako madda

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia kochana <3
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako strijelcic@gmail.com
    2.Polubiłam Facebook jako Nikolina Vukelić
    3.Obserwuje blog jako Nikolina Vukelic
    4.Obserwuje instagram jako nikolina_84
    5. mój email strijelcic@gmail.com
    6.poklikałam ubrania jako Nikolina Vukelic

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia biorącym udział w konkursie ! Super zdjęcia ;)/Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane! :)
    Zapraszam do mnie: http://emilizzenike.blogspot.com/2015/10/18-forbidden-voices.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. Ta czapka od Dresslink - cudoo. *-*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Zarejestrowałam się na email jako oleksandraofficial@onet.pl
    2.Polubiłam Facebook jako Aleksandra Rutkowska
    3.Obserwuje blog jako Oleksandra
    4.Obserwuje instagram jako rutkowskaleksandra
    5. mój email oleksandraofficial@onet.pl
    6.poklikałam ubrania jako Oleksandra

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia wszystkim w konkursie! :D
    Ładnie wygldasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great giveaway!! :D

    e-mail: digisafo90@yahoo.es
    Facebook nick: Diana Giselle SanForc
    GFC: Giselle SanForc
    Instagram nick: @digisafo90

    Kisses beauty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Superowo wyglądasz :3 Fajne zdjęcia!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako viki0197@gmail.com
    2.Polubiłam Facebook jako Wiktoria Skibińska
    3.Obserwuje blog jako Wikujama
    4.Obserwuje instagram jako Wikujama
    5. mój email viki0197@gmail.com
    6.poklikałam ubrania jako viki0197

    OdpowiedzUsuń
  16. I am taking part in the competition.
    1.Registered email as dumolbenz@yahoo.com
    2.Shared the links in Facebook as Benessa Mae Dumol
    3.Followed blog as Benz Dumol in GFC
    4.Followed instagram as @benzdumol
    5.My email dumolbenz@yahoo.com

    Thank you for the chance to win this and shop at Romwe. Hoping to win! ♥♥

    Name: Benessa Mae Dumol
    Registered Email: dumolbenz@yahoo.com

    GFC: Benz Dumol
    Instagram: @benzdumol

    Share links:
    https://twitter.com/benzdumol/status/659662336651759617
    https://plus.google.com/u/0/111081239469697912485/posts/curEP4oK9ce
    https://www.pinterest.com/pin/416301559284911910/

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako diana1231@o2.pl
    2.Polubiłam Facebook jako Diana Przytuła
    3.Obserwuje blog jako ^^dilunana^^
    4.Obserwuje instagram jako dilunana97
    5.Mój email diana1231@o2.pl
    6.Poklikałam ubrania jako ^^dilunana^^

    OdpowiedzUsuń
  18. email: prhnnc@hotmail.com
    fb: Perihan Ince
    Gfc: prhn
    instagram: @irephn

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako...montagne@wp.pl
    2.Polubiłam Facebook jako..Lidia Aleksandra Ciopala
    3.Obserwuje blog jako...montagne
    4.Obserwuje instagram jako..nie posiadam instagrama
    5. mój email...montagne@wp.pl
    6.poklikałam ubrania jako...montagne

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział w konkursie.
    1) Zarejestrowałam się na email jako Everydaysmart3@gmail.com
    2) Polubiłam Faceboook'a jako Ela Zwierzchowska
    3) Obserwuję blog jako Everyday Smart
    4) Obserwuję instagrama jako Zwierzchnik_
    5) Mój email: everydaysmart3@gmail.com
    6) Poklikałam ubrania jako everydaysmart3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział w konkursie.
    1.Zarejestrowałam się na email jako moniqnia@gmail.com
    2.Polubiłam Facebook jako Monika Sławek
    3.Obserwuje blog jako Monika S
    4.Obserwuje instagram jako moniqnia
    5. mój email moniqnia@gmail.com 6.poklikałam ubrania jako...Monika S

    OdpowiedzUsuń
  23. entered
    fb: loredana battista
    gfc e istagram : lored89
    lorygive@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Zarejestrowałam się na email jako asia.naumowicz@gmail.com
    2.Polubiłam Facebook jako Joanna Naumowicz
    3.Obserwuje blog jako divinite
    4.Obserwuje instagram jako v.nvu
    5. mój email asia.naumowicz@gmail.com
    6.poklikałam ubrania jako asia.naumowicz

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie biorę udziału bo i tak nie umiem zamawiac z takich stron
    ale zycze wszystkim powodzenia :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie biorę udziału, ale poklikałam ;)
    Piękne zdjęcia. Wybrałaś świetną lokalizację ;D
    Pozdrawiam :)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Zarejestrowałam się na email jako edstar8@wp.pl
    2.Polubiłam Facebook jako Ksenia Kruk
    3.Obserwuje blog jako Ksenia Kruk
    4.Obserwuje instagram jako wpistaktyczny
    5. mój email ksenia.kruk90@gmail.com
    6.poklikałam ubrania jako Ksenia Kruk

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń