wtorek, 24 listopada 2015

White and Blue

Hejka Kochani
Dziś chciałam Wam powiedzieć że muszę się poprawić z pisaniem ponieważ wychodzi mi to beznadziejnie.
Na żywo lubię dużo gadać i mam dużo do powiedzenia ale jak miałam bym to napisać to nie mam jak po prostu mnie wtedy zatyka.
Na blogu lubię bardzo robić i dodawać zdjęcia ale przy pisaniu postu staram się dużo  nie pisać dlatego są takie krótkie i niezbyt fajne.
I tu mam dla Was prośbę jakie tematy byście chcieli i o czym fajnym mogłam bym pisać , nie wiem  może jakieś posty typu fakty o mnie albo TMI TAG.
Chciałabym żebyście w komentarzach mi coś zaproponowali będę naprawdę wdzięczna :) 













Sweater Shein klik
Pants Shein klik
Shoes Czasnabuty.pl



ZNU ♥



15 komentarzy:

  1. świetne spodnie i buty! wyglądasz prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny zestaw *_* Fajnie by było jak być robiła tagi to w tedy można Ciebie bliżej poznać .Nie przejmuj się tym ,że ci pisanie żle wychodzi , ja mam odwrotnie , nie jestem gadułą i nie rozmawiam zbyt często ;) Ale pisać bardzo lubię :)

    http://honeydaisie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym wolała cos o tb samej przeczytac
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w tym sweterku <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ostatnio krucho z czasem więc zrobiłam TAG :) napisz u mnie czy się zgadzasz a otaguje Cię w poście ;))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam zupełnie odwrotnie, w rzeczywistości bardzo mało mówię, a na blogu mogłabym ppisać i pisać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja naprawdę piękna! Spodnie mega!!
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już chyba od 3 czy 4 miesięcy czaję się na zakup białych jeansów :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja! Śliczna jesteś! :)
    Ja osobiście bardzo lubię czytać np."30 faktów o mnie".
    +Obserwuję, żeby być na bieżąco:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń