czwartek, 3 grudnia 2015

TAG Wolałabyś... ?

Hejka
Przepraszam że posty są opóźnione ale mam ostatnio kilka dużych i małych problemów, szybko się denerwuję, strasznie się wszystkim przejmuje i o wszystko się boje dlatego trzymajcie kciuki żeby wszystko było dobrze :)
 Dziś mam dla Was TAG Wolałbyś ?..
Bardzo mi się to spodobał dla tego postanowiłam  takie coś zrobić.
  Jeśli macie jakieś pomysły o czym mogła bym pisać piszcie mi w komentarzach :)


1. Czy wolałabyś stracić wszystkie swoje maskary, eyelinery, pomadki i błyszczyki czy stracić wszystkie palety cieni?
  Myślę że były by to palety cieni ponieważ ich nie używam :)

2. Czy wolałabyś zgolić głowę na łyso czy nigdy nie móc obciąć włosów?
Długie włosy są ładne ale wolała bym nigdy ich nie obciąć :)

3. Czy wolałabyś mieć koralowe czy różowe policzki?
  Chyba jednak różowe.

4. Gdybyś miała 1000$ do wydania to wolałabyś kupić ubrania czy kosmetyki do makijażu?
Na pewno ubrania :)

5. Wolałabyś do końca życia chodzić w spodniach czy w spódnicach?
Zdecydowanie w spodniach.

6. Czy wolałabyś kupować tylko w MAC czy tylko w Perfumerii Sephora?
Chyba w Sephora :)

7. Czy wolałabyś do końca życia używać jednego cienia do powiek czy jednej pomadki?
Jednej pomadki :)


8. Wolałabyś nigdy w życiu nie zobaczyć swoich idoli czy nie zobaczyć swoich przyjaciół przez 2 lata?
Nie mam idoli więc, opcja numer 1 :)

9. Czy wolałabyś nosić jasny czy ciemny lakier na paznokciach przez cały rok?
Jasny. Myślę, że jest bardziej uniwersalny i pasuje do większości okazji. 

10. Wolałabyś znaleźć się w filmie "Titanic" czy "Szybcy i wściekli "
Bardzo lubię film ''Szybcy i wściekli'' oglądałam każdą część po 1000 razy, więc na pewno wolałabym się tam znaleźć <3

11. Czy wolałabyś nosić włosy związane w kucyk czy wypierdziany koczek?
Zdecydowanie w kucyk, gdyż to praktycznie moje codzienne uczesanie. Szybkie, łatwe i wygodne :)

12. Wolałabyś chodzić w tym samym makijażu przez tydzień czy skoczyć ze spadochronu ?
Skok ze spadochronem marzy mi się od dziecka, więc bez zastanowienia bym wybrała skok :)

13.Wolała byś jeść Przez tydzień:frytki czy pizzę?
Pizze ale zależy z czym :)
14.Wolałabyś mieszkać na wsi czy w mieście?
Mieszkam na wsi i pasuje mi tu ponieważ jest cisza i spokój a w mieście  nigdy bym nie chciała mieszkać i słuchać dziennie jak tiry jeżdżą czy inne głośne rzeczy  :) 

15.Wolałabyś do końca życia pić wodę czy sok?
Myślę że wolałabym pić wodę :)






Cardigan CNDirect klik
Pants Shein klik
Bag CNDirect klik
Bracelet Choies klik
Shoes CCC

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz ;) Fajna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag! Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :)
    Tag bardzo fajny

    honeydaisie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczną torebkę! tez dostalam w ramach współpracy, haha buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no nieźle!
    Pozdrawiam JM.
    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podoba cardigan <3
    pozdrawiam http://sm4rowski.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfect and wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny klimat aż obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag, a zdjęcia śliczne :)
    http://ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag! Ślicznie wyglądasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo szczery fajny tag
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń