wtorek, 9 lutego 2016

HELLO FEBRUARY AND MINI HAUL ♥

Hej
Własnie zrobiłam swój pierwszy tatuaż który już w tym tygodniu  zobaczycie na blogu :)
Na moim instagramie możecie zobaczyć już jego zdjęcie :)
Jestem z niego bardzo zadowolona ponieważ jest to mój pierwszy tatuaż  i nie ostatni bo zapisałam się własnie na drugi :)
Dziś mam dla  Was taki mały haul z ubraniami które ostatnio dostałam i  których jeszcze nie widzieliście na blogu:)
Na samym dole macie biżuterie, T-shirty i bluzy :)
Z wszystkich rzeczy na dole jestem bardzo zadowolona wiec szczerze mogę je Wam poleci :)













Coat Shein klik
Sweater Shein klik
Pants Romwe klik
Shoes Choies klik





HAUL ♥




Sunglasses CNDirect klik 
Neck Choies klik
Bracelet gold choies klik
Bracelet black Dressgal klik
2 x Bracelet sliver Choies klik
Bracelet green Born Pretty klik






1.T shirt Choies klik
2.T shirt Romwe klik
3.Sweartisch Shein klik
4.T shirt Romwe klik
5.T shirt CNDirect klik
6.Blouses Shein klik 


1.T shirt  Teequilla klik
2.Sweartisch Choies klik
3.Sweartisch Choies klik
4.T shirt Romwe klik


18 komentarzy:

  1. Ja marzę o jakimś drobnym tatuażu już od bardzo dawnaaa, śliczne zdjęcia ♥.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny płaszczyk - bardzo w moim guście :)
    Zerknęłam na tatuaż i wyszedł bardzo fajnie . Bardzo bolało ? :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, właśnie mnie nie bolało było nawet fajnie :)

      Usuń
  3. Piękny płaszcz. Na zdjęciach wyglądasz cudnie :)
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i super!
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten płaszcz:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja! A ile nowości *.* Piękne rzeczy ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ubrania!
    Fajnie, że zrobiłaś tatuaż, ja też kiedyś bym chciała, ale pewnie się nie odważę.

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne ubraniaa :) czekam na zdj tatuażu! :) Kochana, jak przebiega twoja współpraca z czasnabuty ?

    Pozdrawiam, twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy..ale dużo współprac O.o :P
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe rzeczy zwłaszcza te okulary i koszulka z frytkami :D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka z frytkami jest świetna xD i ta bluza z uśmieszkiem <3
    http://upanddownwithemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy !
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie :) Bardzo pasuje ci w szarym kolorku ;)
    Zapraszam do mnie na walentynkowy post ;) może spodobają ci się zdjęcia lub stylizacja to zostaw po sobie ślad ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia!
    Zawsze marzyłam o tatuażu, ale teraz mam niestety inne wydatki.. kiedyś na niego uzbieram!

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne <3
    http://kochamyzabawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń