sobota, 20 lutego 2016

MY FIRST TATTOO ♥

Hejka 
W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać mój tatuaż i opowiedzieć o tym ponieważ pisaliście do mnie trochę pytań na ten temat :)
Wiec chciałam Wam powiedzieć o tatuażach co wiem w paru punktach :)
Mam nadzieję ze punkty się Wam spodobają :)

1.Wzór
Więc wybór wzoru jest dla każdego indywidualną sprawą ale każdy musi być pewny co sobie chce wytatuować bo tatuaż jest na całe życie.Tatuażysta może Wam pomóc w wyborze odpowiedniego wzoru i w odpowiednim miejscu żeby dobrze wyglądało.Najlepiej zacząć od małych tatuaży ponieważ jeśli potem by się Wam już nie podobał zawsze można go zakryć, lub jeśli dostalibyście jakiegoś uczulenia łatwo taki mały tatuaż usunąć.
Jeśli chcecie zacząć od dużych tatuaży a jesteście nie pewni to lepiej zrobić sobie malunek z henny ponieważ zobaczycie wtedy jak to wygląda no i malunek nie jest na zawsze .

2.Studio
Jeżeli jesteście już pewni że chcecie sobie zrobić tatuaż trzeba teraz wybrać studio i tatuatora.
Najlepiej od razu zaleź profesjonalne studio tatuażu ponieważ będzie większa pewność bezpieczeństwa. Najlepiej jest odwiedzić dane studio i dowiedzieć się czy wszystko jest jednorazowe i sterylne.Jeśli czujesz się w nim bezpiecznie i widzisz że jest czysto to tak powinno być i nie bój się także zadawać pytań.
Możecie także oglądnąć prace wybranego tatuator np. na Facebooku i zobaczyć czy podobają sie Wam jego prace. Ja swój tatuaż robiłam tutaj klik.

3.Gojenie 
Jeśli chcecie sobie zrobić już tatuaż warto poczytać o tym i dobrze jest popytać tatuatora jeśli nie jesteście pewni .Każdy tatuator powie Wam jak pielęgnować swój tatuaż żeby dobrze wyglądał.
Pamiętajcie że tatuażysta ma zadbać o Was w studiu po wyjściu ze studia to Wy będziecie musieli o niego dbać bo pamiętajcie "Tak dbasz tak masz"


4.Ból
Jeśli chodzi o to czy boli to znowu jest dla każdego indywidualna sprawa np. mnie mój tatuaż nie bolał.Wszystko także zależy od wybranego miejsca im więcej tkanki tłuszczowej tym mniejszy ból jeśli chodzi o kościste fragmenty można bardziej poczuć .
Ale tak jak mówię innych może boleć a innych nie.

5.Koszt
Wszystko zależny od salonu,skomplikowania i wielkości tatuażu.
Jeśli chodzi o mały to nie będzie duży kosz ale jeśli chcecie juz sobie zrobić np. rękaw przygotujcie się na duży wydatek.








T shirt CNDirect klik
Pants Shein klik
Shoes Nike air force

15 komentarzy:

  1. też mam dwa i nie bolało mnie nic. Uwielbiam to uczucie <3 śliczne łapki!:)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też rozważam zrobienie tatuażu ale chyba jeszcze jestem za mało odważna :P
    bardzo fajny wzór i miejsce :D

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/02/natalia-grudniak-post-goscinny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam dwa i na pewno na tym nie poprzestanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja planuje sobie zrobić w tym roku jednak czekam aż będę pełnoletnia. :D

    blekitnypamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się malutki cytat na nadgarstku, ale na razie muszę poczekać do ukończenia 18 :)
    Przy okazji zapraszam do siebie gdzie zaraz pojawi się pierwszy post:
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tatuaż, też zastanawiam sie nad zrobieniem ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Jaki uroczy. <3 Ja również zastanawiałam się nad tym, ale... Chyba jeszcze nie jestem gotowa. *-*
    Ale punkty bardzo przydatne. :)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny tatuażyk, takie łapeczki :D) i fajne rady!
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki ładny tatuaż! Też chcę taki mały, ale w innym miejscu :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest śliczny!
    Mi marzy się drobny tatuaż na nadgarstku lub dłoni.
    Joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nice blog, like it! :) I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudowny tatuaż, pięknie komponuje się z włosami.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/02/back-to-basics.html

    OdpowiedzUsuń