poniedziałek, 1 lutego 2016

PHOTOS IN CRACOW AND WISHLIST BANGGOOD ♥

Hejka
Więc wczoraj skończyły mi się ferie z czego jestem zła bo szybko zleciały.
W piątek byłam w Krakowie więc skorzystałam z okazji i zrobiłam kilka zdjęć na bloga :)
Ostatnio jestem tam bardzo często i jest tam tyle ładnych miejsc że chyba z tam będę robiła najwięcej zdjęć :)
Na samym dole przygotowałam dla Was wishliste sklepu BANGGOOG który ma ogromny i świetny asortyment, myślę że każdy znajdzie Tam coś dla siebie.
W sklepie znajdują się ubrania,buty,torebki i wiele rożnych rzeczy :) 
Mam nadzieje że to co wybrałam spodoba się Wam :)









T shirt Romwe klik
Jacket Romwe klik
Pants Shein klik
Bag Shein klik
Shoes Nike air Force







WISHLIST BANGGOOD ♥












11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! Poklikałam ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. my dopiero zaczynamy ferie :D Super stylizacja! *.*
    lawendowylakier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, uwielbiam Kraków. Śliczne zdjecia, powodzenia we współpracy, Poklikalam!

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje niestety też za szybko się skończyły :(

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Oczywiście poklikane.
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/02/enter-ninja.html - Zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna stylizacja, poklikałam we wszystko! :)
    Ja ferie zaczynam 15 lutego :) Współczuję, że Tobie się już skończyły... :)
    Mój blog♥
    Zapraszam do mnie♥ Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :) Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdj <3
    http://kochamyzabawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jeszcze tydzień ferii a taka szkoda, że tak szybko uciekają :(
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń