poniedziałek, 18 kwietnia 2016

BLUE ♥

Hej
Co tam u Was słychać ? :)
U mnie na razie dobrze ostatnio była ładna pogoda więc postawiłam zrobić zdjęcia :)
Ostatnio ścięłam ombre a dziś właśnie pierwszy raz dodaje zdjęcia bez blond końcówek :)
Zapisałam się do fryzjera ostatnio i będę robić nowy kolor a jaki to zobaczycie :) 
Dziś pogoda znowu się popsuła i cieszę się że zdążyłam porobić kilka sesji dla Was :)











Neck BornPretty
Jacket Shein klik
Pants Romwe klik
Bag Shein klik
Shoes Bonprix 

10 komentarzy:

  1. ooo fajna torebka ! :)
    aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda dopisuje w dzień, a nocami pada!
    Śliczna stylizacja, szczególnie spodnie! ;))
    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit, te spodnie są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj straszne pogorszenie pogody, zimno i wietrznie. Bardzo podoba mi się stylizacja a najbardziej podobają mi się buty są obłędne. Czekam na Twój nowy kolor włosów, aż jestem strasznie ciekawa efektu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się buty i marynarka w odważnym kolorze. Takich legginsów/spodni raczej bym nie ubrała, ale po prostu są niezgodne z moją estetyką, przez te dziury. Ogólnie stylizacja spoko ta marynarka fajnie przełamuje ten czarny. Ładnie Ci w takim kolorze. <3
    www.tylko-szum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa stylizacja :) Marynarka bardzo śliczna i na dodatek w pięknym, odważnym kolorze. Życzę udanej niedzieli i nadchodzącego tygodnia oraz serdecznie zapraszam do siebie: http://bogwilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń