niedziela, 24 kwietnia 2016

JACKET PINK ♥

Hej
Dziś mam dla Was krótki post :)
Właśnie skończyły mi się zdjęcia na bloga i muszę zrobić kolejne sesje dla Was.
Chciałam zrobić dziś zdjęcia, jednak w taką okropną pogodę się nie da.
Za niedługo starsze klasy piszą matury, więc będę mieć czas na bloga .
Jak już ostatnio wspominałam, mam bardzo dużo pomysłów i mam nadzieję, że się spodobają :)
Ostatnio przyszła mi różowa kurtka ze sklepu Banggood i powiem szczerze, że kurtka jest świetna i ma bardzo ładny kolor. 
Zapraszam do oglądania zdjęć :)









Hat Sinsay
T shirt Choies 
Jacket Banggood klik
Pants Choies klik
Bracelet Banggood klik
Shoes Adidas

15 komentarzy:

  1. Spodnie wyglądają bardzo ciekawie. Fajne przełamanie czarnego koloru różową kurtką :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie kolorystyczne połaczenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne spodnie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo super jest ta kurtka ! +strasznie podobają mi się spodnie*.*
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Kurtka jest cudowna :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja. Co do kurtki to średnio mi się podoba, ale muszę przyznać, że ma ładny kolor ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tak samo, że chciałabym wyjść porobić zdjęcia, ale niestety pogoda na to nie pozwala, stylizacja jak najbardziej mi się podoba aczkolwiek nie wiem dlaczego przestałam tak się ubierać :D
    magirrat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kurtka, jej kolor jest boski! Sama koniecznie muszę się w nią zaopatrzyć.
    8
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    juwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kurtka, jej kolor jest boski! Sama koniecznie muszę się w nią zaopatrzyć.
    8
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    juwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw , pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę mi ta kurtka tutaj nie pasuje, reszta jest ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń