niedziela, 15 maja 2016

SPRING BACKGROUND ♥

Hejka ♥
Ostatnio zrobiłam letnie zdjęcie typu sesja z krótkimi spodenkami i crop top.
Spodenki zamówiłam ze sklepu Shein a T-shirt i torbę ze sklepu Choies (na samym dole macie linki)
Pogoda akurat dopisała, kiedy robiłam te zdjęcia, ponieważ teraz się coś popsuła raz jest słońce, a raz deszcz i już nie wiadomo jak się ubrać :)
Także chciałam powiedzieć, że dokończyłam rysunki jakie miałam dokończyć i w następnym poście, dodam Wam obiecaną przeze mnie kiedyś recenzje suchych pasteli i oczywiście pokaże moje prace :)
Kilka moich rysunków możecie zobaczyć już na moim instagramie klik !













Neck BornPretty
T shirt Choies klik
Bag Choies klik
Shorts Shein klik
Shoes Adidas


29 komentarzy:

  1. Świetna koszulka! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna torba ;) a koszulka jeszcze lepsza!

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wakacyjne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne spodenki
    Nie mogę się doczekać posta z rysunkami 😁
    W wolnej chwili zapraszam do siebie,
    niekoniecznietak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    10,90$, 13,99$, + kolejny link do str, gł. prowadzi

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, bardzo podoba mi się ten crop top :)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, super bluzeczka ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spodenki są świetne ! Ogólnie świetna stylizacja i piękne zdjęcia ;))
    Pozdrawiam, Neatea xxx

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienie :)http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia! :)
    fajne spodenki :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodenki, własnie na takie poluje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. torba wpadła nam w oko! :D
    http://nonpaareil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta koszulka jest świetna, torbę mam podobną i jestem ogólnie fanką takich wzorów:) Cała stylizacja bardzo mi się podoba:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia i fajny look ^^ Koszulka od razu wpadła mi w oko ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna stylizacja! :)
    Z chęcią obejrzę Twoje prace w następnym poście.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku zawsze chciałam mieć tą bluzkę. Chyba jednak się na nią skusze. Super stylizacja . ,Pozdrawiam ! https://wszystkoiiiinic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluzka uwielbiam takie małe, niecodzienne nadruki :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam te bluzki z alienami <3
    tylko teraz jest wszędzie haha
    torba mega!
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdjęcia !
    zapraszam - http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia, bardzo ładna stylizacja, szczególniue podoba mi się bluzka :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta koszulka z ufo jest genialna. :D

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny T-shirt. Widziałam go już na wielu inspiracyjnych zdjęciach. Chyba się na niego skuszę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie- talikaa.blogspot.com ---> nowy format

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń